
Dr. Yücel YÜKSEL - Okul Müdürü
EĞİTİM BİLGİLERİ |
||||||||||||||||||||||||
09/2019 –DEVAM EDİYOR |
|
Nevşehir Hacı Bektaş-ı Veli Üniversitesi Turist Rehberliği |
||||||||||||||||||||||
02/2011 – 06/2019 |
|
DOKTORA-Gazi Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Biyoloji Öğretmenliği, Konu: Argümantasyon |
||||||||||||||||||||||
02/2007 – 06/2010 |
|
YÜKSEK LİSANS-Gazi Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Biyoloji Öğretmenliği, Konu: Çevre Eğitimi- Eko-okullar |
||||||||||||||||||||||
09/1998 – 06/2003 |
|
LİSANS-Gazi Üniversitesi Eğitim Fakültesi, Biyoloji Öğretmenliği |
||||||||||||||||||||||
09/1994- 06/1998 |
|
LİSE-Nevşehir 2000 Evler Süper Lisesi |
||||||||||||||||||||||
İŞ DENEYİMİ |
||||||||||||||||||||||||
|
09/2003 –02/2007 |
Milli Eğitim Bakanlığı Kars Gazi Ahmet Muhtar Paşa Endüstri Meslek Lisesi Biyoloji Öğretmenliği
|
||||||||||||||||||||||
|
02/2007- 08/2010 |
Milli Eğitim Bakanlığı, Bolu Merkez İzzet Baysal Endüstri Meslek Lisesi, Biyoloji Öğretmenliği |
||||||||||||||||||||||
|
08/2010- 08/2014 |
Milli Eğitim Bakanlığı, Bolu Mustafa Çizmecioğlu Anadolu Lisesi Biyoloji Öğretmenliği |
||||||||||||||||||||||
|
08/2014- 07/2019 |
Milli Eğitim Bakanlığı, Bolu Mustafa Çizmecioğlu Anadolu Lisesi Müdür Yardımcılığı |
||||||||||||||||||||||
|
07/2019- devam ediyor |
Milli Eğitim Bakanlığı, Emine Mehmet Baysal Anadolu Lisesi Müdür Yardımcılığı |
||||||||||||||||||||||
|
09/2019 – devam ediyor |
Milli Eğitim Bakanlığı, Turgut Özal Anadolu Lisesi, Kurucu Müdür |
||||||||||||||||||||||
BİLGİSAYAR BİLGİSİ |
||||||||||||||||||||||||
Çok iyi düzeyde Bu anlamda alınan kurslar 1.Web Tasasrımı Kursu 2.Bilgisayar ve İnternet Kullanım Kursu 3. Fatih Projesi Eğitimde Teknoloji Kullanım Kursu 4.İnternetin Bilinçli ve Güvenli Kullanımı Semineri
|
||||||||||||||||||||||||
YABANCI DİLLER |
||||||||||||||||||||||||
İngilizce |
|
İyi düzeyde (ÜDS- 65) |
||||||||||||||||||||||
ANTRENÖRLÜKLER |
||||||||||||||||||||||||
Satranç, Badminton
|
||||||||||||||||||||||||
YAYINLAR ve BİLDİRİLER |
||||||||||||||||||||||||
ULUSLAR ARASI KONGRELERDE SUNULAN BİLDİRİLER
1.Yüksel, Y., Girgin, S. & Gün Afacan, A.T. (2012). “International Projects of Enviroment-Based Education in the world and Turkey: Eco-Schools and Globe Projects” , International Congress of Eeducational Research, 4-7 May 2012, İstanbul (Tam Metin)
2.Yüksel, Y. & Yüksel, G.A. (2018). Öğretmenlerin Mesleki Tükenmişlik Düzeylerinin Farklı Değişkenlere Göre İncelenmesi (Bolu İli Örneği), 10. Uluslar arası Eğitim Araştırmaları Kongresi, Nevşehir (Tam Metin)
3.Yüksel, Y. (2018). Biyoloji Dersi Gören Öğrencilerin Gelecek Zaman Perspektifi Görünümleri, 10. Uluslar arası Eğitim Araştırmaları Kongresi, Nevşehir (Tam Metin)
4. Yüksel, Y. & Keskin, M. Ö. (2019). Argümantasyon Tabanlı Bilim Öğrenme (ATBÖ) Yaklaşımının 9. Sınıf Biyoloji Derslerinde Kullanımı: Öğretmen ve Öğrenci Deneyimleri, 3. Uluslararası Avrasya Multidisipliner Çalışmalar Kongresi, 4-7 Nisan, Gaziantep (Özet)
5. Yüksel, Y. (2019). Eko-okulların Öğrencilerin Sürdürülebilirlik Bilinci Üzerindeki Etkileri, Uluslararası Akademik Araştırmalar Kongresi, 16-18 Eylül, Bolu
6. Yüksel, Y. (2019). Biyoloji Derslerinde Argümantasyon Tabanlı Bilim Öğrenme (ATBÖ) Yaklaşımının Öğrencilerin Can Sıkıntısı Düzeylerine Etkisi, Uluslararası Akademik Araştırmalar Kongresi, 16-18 Eylül, Bolu
ULUSAL KONGRELERDE SUNULAN BİLDİRİLER
1.Yüksel, Y. (2016). Anadolu Lisesi Öğrencilerinin Gelecek Zaman Perspektifi Görünümleri, I. Ulusal Biyoloji Eğitimi Kongresi, Gazi Üniversitesi, Ankara ( Özet)
ULUSLARARASI DERGİLERDE YAYINLANAN MAKALELER
1. Yüksel, Y. & Yıldız, B.(2019). Sürdürülebilir Bilinç Ölçeği´nin Türkçe´ye Uyarlanması. Erciyes Journal of Education, 3 (1), 16-36. DOI: 10.32433/eje.562622
2. Yüksel, Y. & Yıldız, B. (2019). Lise Öğrencilerinin Çevreye Yönelik Tutumlarının Çeşitli Değişkenler Bakımından İncelenmesi. Uluslararası Alan Eğitimi Dergisi, 5 (1), 88-110
Yüksek Lisans: Klasik okullar ile eko-okullar ve yeşil bayraklı eko-okulların çevre eğitimi açısından karşılaştırılması
Doktora:Argümantasyon tabanlı biyoloji öğretiminin başarı, tutum ve eleştirel düşünme becerisi üzerine etkisi
ATIFLAR
|
||||||||||||||||||||||||
KURS VE SEMİNERLER |
||||||||||||||||||||||||
|
||||||||||||||||||||||||
ÖDÜLLER |
||||||||||||||||||||||||
|